استاندار لرستان: اجرای تقاطع شهدای جاویدالاثر الگویی موفق از کارهای جهادی است

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاتر خرم آباد الگویی برای انجام کارهای جهادی در استان است که جای قدردانی از تمامی دست اندرکاران انجام آن دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی و ساختار جغرافیایی خرم آباد، این شهر درگیر مسایل ترافیکی بسیاری است که ضرر و زیان هاد مادی و غیرمادی و اقتصادی آن کم نیست.

وی افزود: یکی از ماموریت های اساسی دولتمردان، مساله مندانه نگاه کردن به انجام امور است که در این راستا برای حل کردن مسایل ترافیکی یک دستگاه به تنهایی نمی تواند پای کار باشد و باید تمامی دستگاه ها دخالت داشته باشند.

عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر شهرداری خرم آباد با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه به پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا خردادماه پارسال آغاز و بنا بود ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

این طرح عمرانی ضروری با همکاری مناسب پیمانکار و تزریق به موقع اعتبارات هشت ماه زودتر از موعد تکمیل،و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ترکیبی از سازه‌های بتونی و فلزی است و براساس جانمایی نقشه سازه که مدنظر گرفته شد، طول این روگذر ۳۷۰ متر با پنج نقطه حفاری به عنوان فونداسیون سازه و با اوج ارتفاعی ۶ و نیم متر است که از زیر آن تردد صورت می‌گیرد و شیب پروژه ۷.۹ درصد، عرض تمام شده به صورت مایل ۱۶.۲۰ متر و به صورت عمود ۱۵.۲۵ متر است، در هر باند دو لاین رفت و دو لاین برگشت داریم که هر لاین ۷.۱۰ متر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha