مردم شهرستانهای تهران به خیابانهاآمدند/دعادرحرم عبدالعظیم/ تجمع برسرمزار شهید طهرانی مقدم

شهر ری - ایرنا - مردم مومن و خداجوی شهرستانهای استان تهران ساعتی پس از آغاز حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع دشمن صهیونیستی به خیابانها آمدند و حمایت خود را از مواضع شجاعانه کشورمان علیه جنایات رژیم ناپاک اسراییل را اعلام دادند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا ، مردم شهیدپرور در شهرستانهای ری ، اسلامشهر ، شهریار ، رباط کریم ، ملارد ، شهر قدس ، بهارستان ، ورامین ، پاکدشت ، قرچک ، پیشوا ، دماوند ، پردیس ، شمیرانات و ... با حضور در میادین اصلی شهرهای خود با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود از این اقدام بی نظیر نیروهای مسلح کشورمان را اعلام کردند.

همشهریان در استان تهران خواستار انتقام سخت و قاطع از رژیم صهیونیستی برابر اقدامات گستاخانه این رژیم جعلی در غزه شدند.

شهروندان شهرستان ری در میدان نماز این شهر تجمع کرده و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند .

استغاثه سحرگاهی خادمین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای پیروزی رزمندگان اسلام

مردم شهرستانهای تهران به خیابانهاآمدند/دعادرحرم عبدالعظیم/ تجمع مردمی برسرمزار شهید طهرانی

هم اکنون خادمین بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم (ع) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام همزمان با آغاز عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم جنایتکار جعلی و صهیونیستی اسرائیل با هدف تحقق پیروزی رزمندگان اسلام دست به دعا و استغاثه به درگاه الهی برداشته اند.

در این لحظات حساس، دعا و تلاوت قرآن کریم و همچنین قرائت دعای بیست و هفتم صحیفه سجادیه با عنوان “ مرزداران “ برای نصرت رزمندگان اسلام می تواند از بهترین اعمال باشد.

درب‌های بهشت زهرا(س) باز شد/ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم

جواد تاجیک، رئیس سازمان بهشت‌زهرا سلام الله در پیامی اعلام کرد : درپی درخواست‌های مردمی، درب‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به روی مردم باز است. قرارهای مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم و شهید حاج‌رحیمی است.

مردم شهرستانهای تهران به خیابانهاآمدند/دعادرحرم عبدالعظیم/ تجمع مردمی برسرمزار شهید طهرانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha