۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85443793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاجی بابایی: مجلس دوازدهم از نظر نگاه‌های سیاسی متنوع و متکثر است

تهران- ایرنا- منتخب مردم همدان در مجلس دوازدهم گفت: نحله‌های گوناگون و جدیدی وارد مجلس شدند و مجلس دوازدهم از نظر نوع نگاه متنوع و متکثر است و هرکدام از نمایندگان ایده و تفکری در اداره کشور دارند و نظرات آنها می‌تواند به وحدت و یکپارچگی کمک کند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایرنا، اقتصاد و تولید را اولویت اول مجلس دوازدهم دانست و گفت: در حالی مجلس دوازدهم آغاز به کار می کند که شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، بنابراین مساله اقتصاد مردم باید موضوع اول کشور باشد.

وی با بیان اینکه رفع تورم، تنها با مشارکت مردم و مردمی کردن اقتصاد کشور محقق می‌شود، اظهار کرد: در برنامه ‌هفتم به دنبال مردمی کردن اقتصاد هستیم و مجلس آینده هم باید آن را دنبال کند، ضمن آنگه گام‌های مهمی را برای مردم برداشتیم و امیدواریم سال ۱۴۰۳ سال رفع مشکلات تورم و گرانی‌ها باشد.

منتخب مردم همدان در مجلس دوازدهم درباره تعامل دولت و مجلس در سایه وحدت، گفت: در مجلس سلایق و نحله‌های گوناگون وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، چرا که همه نحله‌ها و جریان‌های سیاسی باید در جای خود نقش آفرینی کنند اما نکته مهم این است که در برآیند نحله‌های گوناگون مجلس باید یک وحدت برای رفع مشکلات کشور بوجود بیاید.

حاجی بابایی اظهار کرد: مردم ما یکپارچه‌اند و همواره با وجود همه مشکلات در صحنه‌ها حضور دارند بنابراین باید بدون حاشیه مجلس قدرتمندی را داشته باشیم چرا که نقش نمایندگان کلیدی است.

وی درباره آرایش سیاسی در مجلس آینده، گفت: نحله‌های گوناگون و جدیدی وارد مجلس شدند و مجلس دوازدهم از نظر نوع نگاه متنوع و متکثر است و هرکدام از نمایندگان ایده و تفکری در اداره کشور دارند و نظرات آنها می‌تواند به وحدت و یکپارچگی کمک کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha