تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از پاسخ مقتدرانه و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس تقدیر کرد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌آمده‌است: وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

بیانیه حاکیست:‌ دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد ساخت، این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از این بیانیه آورده‌است:‌ مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

پیام حاکیست:‌ سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی – رحمت الله علیه – که عزت امروز ایران مدیون آنان است و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای – مدظله العالی-.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌ خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند.

جامعه الزهرا(س)‌ نیز در بیانیه‌ای از پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران به رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت کرد.

دراین بیانیه آمده‌است:‌ در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاورمردان سرافراز انقلاب اسلامی بیرون آمد تا رژیم خونخوار، بی‌رحم و جنایتکار صهیونیستی را مجازات کند و تلخی مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن را به آنها بچشاند.

بیانیه حاکیست:‌عملیات پیروزمندانه جبهه شجاعان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی به خانه ضعیف‌تر از لانه عنکبوت صهیونیسم را به تمام سربازان جان برکف حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده‌است:‌ پیام این پیروزی برکت‌بخش این است که امت اسلامی در سرتاسر جهان، ظلم را نمی‌پذیرد، حتی اگر بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های جهان، حامیان ظالمان باشند.

بیانیه حاکیست:‌ امروز ما طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولیّ امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه حق به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر نموده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان برکفان و شکست و خذلان نابود کننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستاریم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha