ارتش در کنار مردم و مسوولان است

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز علاوه بر تامین امنیت کشور و دفاع از کیان نظام اسلامی در جبهه کمک‌رسانی به مناطق محروم و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و حضور در شرایط بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علی‌حسین محمدی» روز یکشنبه با ارسال پیامی به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین در آستانه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و با تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش در سرپل‌ذهاب افزود: ارتش در تبعیت از فرامین امامین انقلاب، روزگاری در نابودی رژیم منحوس پهلوی، روزگاری در پشت خاکریزهای دفاع از کیان و ناموس ملت ایران در دوران دفاع مقدس و امروز هم در جبهه کمک‌رسانی به مناطق محروم در کنار مردم و مسوولان است.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر سرپل ذهاب در ادامه سخنانش همچنین گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با توان کامل دفاعی و رزمی آماده مقابله با هر نوع تهدیدی علیه کشور است.

وی اضافه کرد: نیروهای ارتش نقش مهمی در دفاع از این مرز و بوم دارند و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن گواه روشنی بر صداقت ارتشیان به این نظام و ولایت است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: نیروهای ارتش در طول ۴۵ سال انقلاب نقش مهمی در حراست از مرزهای کشور داشته و با ناکام کردن دشمن توانسته اند نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و امنیت را برای مردم کشور به ارمغان بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های ۲۹ فروردین روز ارتش نیز اشاره کرد و گفت: غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام‌جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، اهدای خون توسط نیروهای ارتش، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت و ویزیت‌ رایگان در حاشیه نماز جمعه، آیین تکریم از بازنشستگان ارتش، برگزاری محافل قرآنی و مسابقه های ورزشی فرهنگی از برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان سرپل‌ذهاب خواهد بود.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۵۰ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha