۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85443893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی از عملیات شب گذشته سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد آمده است: درود خداوند بر مجاهدان راه حق و دلاورمردان صحنه پیکار، سلام بر اراده‌های پولادین نبرد علیه باطل، سلام خداوند و ملائکه بر قامت استوار مقاومت علیه ظلم مستمر ظالمان عالم که جانانه ایستادگی کردند.

همچنین در این پیام آمده است: فرزندان غیرت‌مند ایران! برادران پاسدار! خسته مباد گام‌های استوارتان! خداوند در ۲ جهان سربلندتان کند چرا که افتخاری دیگر برای نظام اسلامی آفریدید.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دیشب مردم مظلوم غزه بعد از ۱۹۰ شب و روز مقاومت و شهادت، آسوده خاطر شبی را گذراندند. دیشب مظلومان جهان به اراده‌های مردانه شما دلگرم شده و اشک شوق ریختند. دیشب امر ولی بر زمین جاری شد و انتقام پشیمان کننده‌ای به حول و قوه الهی رقم خورد. چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی!

وی افزود: اینجانب اقدام مردانه‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی را می‌ستایم و از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

در انتهای این پیام آمده است: بی‌شک رژیم جلاد و خونخوار صهیونیستی در کمین فرصتی برای ضربه زدن خواهد آمد و چشمان همیشه بیدار نیروهای مسلح ارتشی و سپاهی ما به اذن الهی مانع نقشه‌های شیطانی‌شان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha