حاتمی: در ۴۰ سال گذشته فقط در مازندران به من توهین شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، گفت: طی ۴۰ سالی که در بسکتبال حضور دارم هیچ بی‌احترامی به من نشده بود اما در مازندران ۲ بار این اتفاق رخ داد.

مهران حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط لیگ و وضعیت تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر، تاکید کرد: همه چیز خوب است و بازیکنان در این مدت زحمات خود را کشیدند. در مسیر بازی همیشه برد و باخت وجود داشته و عیبی هم ندارد،‌ ما هم به بازی بعد فکر می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی در مورد کسب نتیجه ۲ بر یک برابر کاله تا این لحظه و برگزاری چهارمین بازی پلی‌آف، ادامه داد: کمیته داوران باید این بازی‌ها را نظاره‌گر باشد. برای بسکتبال خوب نیست که برخی از اتفاقات رخ می‌دهد. در مقامی نیستم که درباره داوری نظر بدهم، اما داوران باید این بازی‌ها را ببینند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: نتیجه‌ای که رقم خورد به داوری مربوط نبود و علت را باید در تیم خودمان جستجو کنیم. داوری روی نتیجه بازی به آن اندازه، اثر گذار نبود اما تفاوت‌هایی بین تیم میزبان و میهمان وجود دارد که زمینه آن اتفاقات را رقم می‌زد و هواداران آنگونه بی‌حرمتی می‌کنند.

حاتمی گفت: متاسفانه مشکل بسکتبال از خود اهالی این رشته آب می‌خورد. ۴۰ سال است در این ورزش حضور دارم اما هیچ وقت به من توهین نشد اما در این شهر ۲ بار شاهد این اتفاق بودیم. علت آن را نمی‌دانم و توضیحی برای آن ندارم. این را باید از مسوولان بسکتبال مازندران پرسید، شاید این مدل جدیدی است که در بسکتبال باید منتظر آن بود.

وی در مورد شرایط و کیفیت لیگ و وضعیت مصدومان تیمش برای دیدار بعدی با کاله تاکید کرد: لیگ خوبی بود، همین که ۸ تیم بالای جدول با این قدرت به میدان آمده و مبارزه می‌کنند نشان از کیفیت خوب آن دارد. خوشبختانه بازیکن مصدومی هم نداریم و با تمام قوا برای بازی چهارم آماده هستیم.

گفتنی است در سومین بازی مرحله پلی‌آف تیم کاله مازندران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. با کسب نخستین پیروزی کاله، نتیجه نهایی ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن شد. در این دیدار برای دقایقی هواداران تیم کاله شعارهایی علیه مهران حاتمی، سرمربی ذوب‌آهن سر دادند که باعث ناراحتی او شد.

پلی‌آف چهارم دو تیم، امروز دوشنبه در شرایطی برگزار می‌شود که کاله مازندران در آمل پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha