کارشناس سیاسی: هر وقت لازم باشد دشمن را در خانه خود تنبیه می‌کنیم

یزد-ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی استان یزد گفت: در زمان دفاع مقدس، بیشترین برد سلاح‌های ما ۲۰ کیلومتر بود و محدود به پاسخگویی در مرزهای کشور بود اما به برکت افرادی مثل شهید سلیمانی و شهید تهرانی مقدم، اکنون برد سلاح‌های ما ۲ هزار کیلومتر است و دشمن را در خانه خود تنبیه و تادیب می‌کنیم .

"هادی گلزار" روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام سپاه باعث شد تا به جهان اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت خود با هیچکس شوخی ندارد و هر گونه تهدید و تعدی را با شدت پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر این اقدام انجام نمی شد باعث جری تر شدن رژیم کودک کش صهیونیستی می شد و طبق بند ۵۱ منشور ملل متحد و دفاع مشروع، ما موظف به مقابله هستیم و لذا این اقدام انجام شد.

کارشناس مسائل سیاسی استان یزد گفت: خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران در چند سال گذشته باعث شد تا برخی از کشورهای موذی منطقه شیطنت هایی را در مقابل منافع کشورمان و در همراهی با رژیم صهیونیستی داشته باشند و لذا این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد تا نشان داده شود وقتی با ارباب آنها اینگونه برخورد می شود قطعا با آنها نیز در صورت نیاز برخورد شدید تری را شاهد خواهیم بود.

گلزار ادامه داد: همچنین این خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران باعث شده بود دشمنان به اشتباه فکر کنند در این زمینه ضعف وجود دارد اما این پاسخ باعث شد به قدرت بی بدیل ما در صنایع نظامی و موشکی به عینه پی ببرند و با دم شیر بازی نکنند .

وی افزود: حسن همجواری همواره در دستور مسئولان کشور بوده اما در صورت هر گونه تعدی به خاک میهن عزیزمان ایران ،ذره ای تعلل نخواهیم کرد و پاسخ محکم و کوبنده ای به دشمنان در هر کجای دنیا که باشند، داده می شود.

کارشناس مسائل سیاسی یزد گفت: ایران از مرحله قدرت نظامی به مرحله ضربت متقابل رسیده است و هر کسی به منافع کشور ضربه بزند متقابلا مقابله خواهد شد و در مرحله بعد نیز در صورت نیاز به حمله پیش دستانه تغییر وضعیت داده می شود و این روند رو به رشد همواره در حال تقویت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha