بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول

باتوجه به محبوبیتی که این ایرلاین‌هادارندوتقاضا بالایی که برای بلیط آن‌ها وجود دارد رزروپروازخارجی آن‌هابه مقصد استانبول دشوار است. از این رو مسافران باید مدتی قبل از سفر برای پیش خرید بلیط هواپیما به سایت‌های معتبری مانند اسنپ تریپ مراجعه کنند. در این مقاله بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول به شما معرفی می شود.

پروازهای ایران ترکیه و به‌ویژه به مقصد استانبول از تنوع بالایی برخوردار است و توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی متعددی انجام‌ می‌شود. در طی چند سال اخیر تقاضا برای بلیط استانبول به تهران و بالعکس بسیار افزایش یافته است و اکثر مسافران ترجیح‌ می‌دهند این مسافت را به‌طور هوایی طی کنند. به همین دلیل روزانه پروازهای زیادی از ایران به مقصد ترکیه و شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا و ... انجام‌ می‌شود. مسافران‌ می‌توانند بلیط پروازهای خارجی خود را به صورت یک طرفه یا دو طرفه تهیه کنند و سفری با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه داشته باشند.

اگر می‌خواهید با بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین شرکت هواپیمایی ملی ترکیه است که در شهر استانبول قرار دارد و روزانه دارای پروازهای متعددی به سراسر دنیا است. این شرکت چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا محسوب‌ می‌شود و به بیش از 260 مقصد گردشگری بلیط هواپیما ارائه‌ می‌نماید. پروازهای ترکیش ایرلاین‌ می‌توانند نخستین گزینه برای خرید بلیط هواپیما استانبول باشند، زیرا هواپیماهای این شرکت با امکانات و خدماتی که در طول پرواز ارائه‌ می‌دهند توانسته‌اند رضایت مشتریان بسیاری را جلب کنند.

ایران ایر

از دیگر شرکت‌ها برای رزرو بلیط استانبول به تهران و یا بالعکس ایران ایر یا همان شرکت هواپیمایی هما است. امکانات و خدماتی که توسط این ایرلاین ارائه‌ می‌شود کاملا مطابق با استانداردهای بین‌المللی است و توانسته رتبه دوم را در میان تمامی ایرلاین‌ها به خود اختصاص دهد. بلیط استانبول این ایرلاین در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه‌ می‌شود. کیترینگ ایران ایر روزانه دارای 32000 سرویس صبحانه، غذای گرم و سرد و میان‌وعده است و همواره باکیفیت‌ترین سرویس‌ها و خدمات را توسط بهترین سرآشپزان با رعایت استانداردهای سازمان بهداشت ارائه‌ می‌دهد. از این رو مسافران در طول پروازهای ایران ایر می‌توانند از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات ممکن بهره‌مند شوند.

بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول

ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین‌های کشور محسوب‌ می‌شود که از لحاظ رتبه‌بندی در سطح بالاتری از ایران ایر قرار گرفته است. ماهان ایر خدمات خود را مطابق با استانداردهای اروپا به مسافران ارائه‌ می‌دهد. در نتیجه مسافران پروازهای این ایرلاین به مقصد استانبول را با کیفیت بالایی تجربه خواهند کرد. بلیط‌های استانبول این شرکت در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه‌ می‌شوند. بیشتر هواپیماهای این شرکت از نوع ایرباس هستند و کابین اکونومی آن نسبت به سایر هواپیماها دارای فضای بزرگ‌تری است. مهمانداران ایران ایر نیز از مجرب‌ترین نیروهای مهمانداری در کشور هستند و با ارائه سفارشات کیترینگ به مسافران در طول مسبر سفر هوایی لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم‌ می‌زنند.

کیش ایرلاین

شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین بعد از ساخت فرودگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد و با وجود ناوگان هوایی کوچکی که دارد بسیار محبوب و معتبر است. پروازهای این شرکت به مقصد استانبول معمولا در ساعات اولیه صبح انجام‌ می‌شوند. این ایرلاین دارای کیترینگ و هتل‌های اختصاصی است که موجب تمایز آن از سایر ایرلاین‌ها شده است. کیترینگ این شرکت با بهره‌مندی از مجرب‌ترین سرآشپزان انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را متناسب با ذائقه ایرانی و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا با طعم و عطری بی نظیری سرو می‌کنند. هتل آریان و فارانی نیز دو هتل اختصاصی ایرلاین کیش ایر هستند و مسافران‌ می‌توانند با رزرو بلیط استانبول به تهران یا تهران به استانبول از این شرکت از خدمات بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوند و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنند.

بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول

قشم ایرلاین

این ایرلاین داخلی نیز در همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین ایرلاین‌ها تبدیل شود. این شرکت دارای پروازهای مختلفی به مقصد استانبول است و پروازهای خود را با قیمت و کیفیت مناسبی ارائه‌ می‌دهد. خدمات عالی، غذاهای باکیفیت و برخورداری از هواپیماهای جدید و مطابق با استانداردهای اروپایی موجب شده قشم ایر بتواند رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماید و بلیط استانبول به تهران آن به یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها تبدیل شود.

پگاسوس ایرلاین

از دیگر ایرلاین‌های محبوب در مسیر تهران استانبول، پگاسوس ایرلاین از معروف‌ترین شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه است. پروازهای این ایرلاین از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه صبیحا استانبول انجام‌ می‌شود و این پروازها دارای کلاس پروازی اکونومی و از نوع بدون توقف هستند. این شرکت مهماندارانی را به کار گرفته که همگی مجرب و آموزش دیده هستند و با توجه به این‌که از ملیت‌های مختلفی استخدام شده‌اند به‌راحتی‌ می‌توانند با زبان‌های مختلفی صحبت کنند و با مسافران ارتباط برقرار نمایند.

ایرلاین معراج

بیش از 10 سال است که از آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرانی معراج‌ می‌گذرد و این ایرلاین به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در مسیرهای داخلی و خارجی متعددی مشغول به فعالیت است. این شرکت تنها ایرلاین داخلی دارای کابین فرست کلاس است و تعدادی از صندلی‌های هواپیماهای آن از نوع فرست کلاس و بسیار شیک و راحت هستند. مهمانداران آن نیز آموزش دیده و مجرب هستند و پذیرایی و خدمات بسیار عالی را در طول پرواز ارائه‌ می‌دهند. این شرکت روزانه دارای پرازهایی از تهران به مقصد استانبول در ترکیه است.

بهترین شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران استانبول

خرید بلیط هواپیما استانبول از بهترین ایرلاین‌ها

در این مطلب به معرفی بهترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی در مسیر پروازی تهران استانبول پرداختیم. با توجه به محبوبیتی که این ایرلاین‌ها دارند و تقاضا بالایی که برای بلیط آن‌ها وجود دارد رزرو پرواز خارجی آن‌ها به مقصد استانبول دشوار است. از این رو مسافران باید مدتی قبل از سفر برای پیش خرید بلیط هواپیما به سایت‌های معتبری مانند اسنپ تریپ مراجعه کنند. اسنپ تریپ به عنوان یکی از معتبرترین مراجع فروش بلیط هواپیما در کشور همواره خدمات خود را با کم‌ترین هزینه و پشتیبانی قوی تا پایان سفر به صورت 24 ساعته ارائه‌ می‌دهد. از این رو می‌توانید با انتخاب این مجموعه برای رزرو بلیط سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha