۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85445147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بویین زهرا و آوج: مشت نیروهای مسلح بر سر صهیونیسم کوبیده شد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از سوی نیروهای مسلح کشورمان مشتی بر سر اژدهای امپریالیسم و صهیونیسم جهانی کوبید و هیمنه پوشالی آن‌ها را به باد داد.

روح الله عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اقدام موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین وعده صادق به دنبال شرارت‌های مکرر دشمن صهیونیستی در منطقه و خصوصا حمله ناجوانمردانه آنها به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت مستشاران نظامی کشورمان انجام شد.

وی اضافه کرد: دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام رسمی و از مبدا خاک کشور عزیزمان دست به اقدامی ترکیبی و وسیع از نوع پهپادی و موشکی بر علیه اهداف نظامی دشمن در سرزمینهای اشغالی زدند که در نوع خود از زمان تشکیل این غده سرطانی بی نظیر و مایه فخر و مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی است.

عباسپور ادامه داد: صرف نظر از اینکه این عملیات چه میزان تلفات و خسارت به رژیم سفاک و کودک کش اسراییل وارد کرده است، آنچه مهمتر و قابل تقدیر و افتخار برای ایران اسلامی ارزیابی می‌شود، زمان وقوع این اقدام بزرگ در شرایطی است که کل جهان اسلام و عرب و کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر از ترس اسراییل و آمریکا سکوت اختیار کرده و چشم بر جنایات این شیاطین بسته‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور و ملت ایران بود که به ندای «هل من ناصرا ینصرنی» کودک و زن بی دفاع فلسطینی پاسخ گفت و به کمک غیورمردان نیروهای مسلح خود مشت بر سر اژدهای امپریالیسم و صهیونیسم جهانی در سرزمینهای اشغالی کوبید.

عباسپور با بیان اینکه هیمنه قدرت پوشالی و تبلیغاتی دشمن بر باد رفته است، ادامه داد: اینجانب همراه ملت بزرگ ایران از این اتفاق بزرگ که نقطه عطفی در مبارزه با صهیونیسم جهانی است احساس غرور و افتخار کرده و ضمن تقدیر و تشکر از شجاعت دلاورمردان پاسدار انقلاب اسلامی، حمایت کامل خود را از تداوم مبارزه تا آزادی قدس شریف اعلام می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha