غضنفرآبادی: نشست شورای امنیت، پیروزی ایران بود/ هماهنگی دیپلماسی و میدان عامل عزت

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه موفقیت در شورای امنیت یکی از مهمترین نتایج هماهنگی خوب میدان و دیپلماسی برای تامین امنیت و منافع ملی است، اظهار داشت: حمایت روسیه و چین از ایران در شورای امنیت نیز نتیجه هماهنگی میدان و دیپلماسی است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا،با بیان اینکه در کارزار سیاسی شورای امنیت، چین و روسیه به نحو مطلوبی به نفع ایران وارد عمل شدند، گفت: با حمایت چین و روسیه تلاشهای اسرائیل، آمریکا و برخی دیگر از هم پیمانان آنان برای تحت فشار گذاشتن سیاسی ایران نیز بی‌نتیجه ماند. این حمایت نیز نتیجه هماهنگی میدان و دیپلماسی است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه موفقیت در شورای امنیت یکی از مهمترین نتایج هماهنگی خوب میدان و دیپلماسی برای تامین امنیت و منافع ملی است، اظهار داشت:در دولت مردمی نه میدان در برابر و مزاحم دیپلماسی است و نه دیپلماسی بدون میدان می‌تواند کاری از پیش ببرد؛ همدلی و هماهنگی این دو با یکدیگر، حتماً به نفع کشور است و موجب پیروزی دیپلماتیک ایران شد.

عضو فراکسیون انقلاب با اشاره به حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین یک هشدار جدی به کشورهای متجاوز بود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این پاسخ تنبیهی قدرت موشکی و پهپادی و به طور کل قدرت بازدارندگی ایران را به همگان ثابت کرد و نشان داد که قدرت بازدارندگی ایران یک ادعا نیست و در صورت تهدید منافع ایران، جمهوری اسلامی با قدرت به رفتار متجاوزان پاسخ خواهد داد.

عملیات موشکی ایران نه یک جنگ بلکه تنبیه یک متجاوز بود

وی افزود: عملیات موشکی ایران نه یک جنگ بلکه تنبیه یک متجاوز بود و این اقدام ایران باعث ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خواهد شد.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: تصور رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنها این بود که موشک‌های ایران از پدافند چندلایه آنها عبور نخواهد کرد اما عبور موشک‌های ایرانی از دفاع موشکی چندلایه آنها قدرت موشکی ایران را به رژیم صهیونیستی و حامیانش به اثبات رساند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پاسخ به تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران صورت گرفت و طبق منشور سازمان ملل اقدامی کاملاً حقوقی و قانونی بود.

وی افزود: توصیه من به ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین که تحت عنوان اتباع رژیم صهیونیستی در این سرزمین‌ها ساکن هستند این است که در صورتی که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند و بخواهد به حمله موشکی ایران پاسخ دهد بهتر از خانه و کاشانه‌شان را ترک کنند و برای ادامه زندگی به سرزمین دیگری بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha