۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85445648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام بیش از سه هزار یزدی به سرزمین وحی

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 85445648
اعزام بیش از سه هزار یزدی به سرزمین وحی

یزد- ایرنا- مدیر حج و زیارت یزد گفت: اعزام سه هزار و ۱۳۰ زائر از این استان به مکه مکرمه از هفته دوم خردادماه امسال انجام می‌شود.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی حج و زیارت یزد، " علی اشرف " افزود: این افراد در قالب ۲۳ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی به مقصد مدینه منوره اعزام و پس از انجام مناسک حج به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

وی گفت: هنوز زمان دقیق پرواز زائران حج تمتع یزد مشخص نشده اما پیش بینی می‌شود اعزام‌ها از هفته دوم خردادماه امسال انجام شود.

مدیر و حج و زیارت یزد بیان کرد: هزینه سفر حج در استان برای هر نفر ۱۶۲ تا ۱۹۰ میلیون تومان است که این تفاوت قیمت به دلیل اسکان و هتل زائران است.

اشرف با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش زائران خانه خدا ادامه داد: هر کاروان موظف است ۱۰ جلسه برای توجیه، آموزش احکام، بهداشت و سلامت در حج، مناسک حج، آداب و اخلاق سفر، اسرار و معارف حج، تاریخ و اماکن مکه و مدینه برگزار کند که در استان این کلاس‌ها در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: زائران برای مشرف شدن به حج تمتع با مطالعه و شناخت کامل مناسک حج در این سفر معنوی شرکت کنند و به توصیه روحانیون همراه کاروان‌ها توجه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha