۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85446107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳۳ فقره پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان  تشکیل شد

سنندج- ایرنا- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۶۳۳ فقره پرونده برای واحدهای متخلف در بازار استان در نتیجه اجرای طرح نظارتی عید تا عید تشکیل شد.

فرزاد سردارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت، اظهار کرد: در این مدت چهار هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد، بیان کرد: تعداد تخلف های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد بود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ارزش ریالی جریمه های این تعداد پرونده تخلف تشکیل شده ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال تعیین شده است.

سردارزاده افزود: در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت استان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha