توسعه کارآمدی دولت در حوزه کشاورزی بوشهر با تکیه بر ظرفیت مردمی دنبال می‌کنیم

بوشهر- ایرنا- دستیار مردمی سازی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به ویژه در حوزه کشاورزی با تکیه بر ظرفیت مردمی

اسماعیل فرزانه روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اقدام مردانه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت در پاسخ قاطع و مشروع به خباثت‌ رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی را می‌ستائیم و از تمامی عزیزان این ماموریت موفقیت آمیز صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: اولویت باید تحول مردم پایه و عدالت محور و بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان، افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور و توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به ویژه در حوزه کشاورزی با تکیه بر ظرفیت مردمی قرار گیرد.

دستیار مردمی سازی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: بخشی از وظایف دستیاران مردمی سازی در وزارت جهاد کشاورزی شناسایی حلقه های میانی و ظرفیت های مردمی، احصاء مسائل قابل حل و هماهنگی با بخش های مختلف دولتی برای واگذاری به مردم است.

فرزانه ادامه داد: بسترسازی برای ایفای نقش نظارتی مجموعه های مردمی بر عملکرد دستگاه های اجرایی، زمینه سازی برای تعامل موثر میان نخبگان مردمی و مجموعه وزارتخانه جهت تصمیم‌سازی در سطوح مختلف و پیگیری گفتمان سازی میان مسئولان بخش کشاورزی جهت استفاده از ظرفیت های گسترده مردمی با ایجاد ساز و کارهای مناسب و اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی ستاد ملی حکمرانی مردمی در راستای تحقق انتظارات از مهمترین این وظایف است.

وی یادآور شد: ماموریت ستاد حکمرانی مردم و دستیاران در بحث مردمی‌سازی دولت شناسایی جریان‌های حلقه‌های میانی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها به شمار می‌رود که هم‌اکنون این جریان‌ها در دولت سیزدهم و به ویژه در استان بوشهر در حال فعالیت هستند.

روز گذشته در حکمی از سوی «مهرداد پاکار» فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی و دستیار وزیر در امر مردمی‌سازی دولت « اسماعیل فرزانه» به عنوان دستیار مردمی سازی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha