پاسخ ایران، شکست راهبردی پروژه صهیونیسم جهانی بود/ هیمنه پوشالی اسرائیل فرو ریخت

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا تصریح کرد: پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی، شکست راهبردی پروژه صهیونیسم جهانی بود و پیامدهای آن برای این رژیم در آینده آشکار می شود.

«محمد البریم» (ابومجاهد) در این گفت و گو افزود: ضربه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران، ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد و رژیمی که همه کشورها از آن هراس داشتند، اکنون دیگر کشورها را به کمک می طلبد.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی به رژیم های خائن که روابط خود را با صهیونیست ها عادی کرده اند ثابت کرد که رژیم وحشی صهیونیستی نمی تواند از خود دفاع کند و همانطور که از آغاز عملیات طوفان الاقصی دست به دامن آمریکا، فرانسه و انگلیس شد، این بار نیز با توسل به این کشورها، ضعف خود را بیش از پیش آشکار کرد.

البریم گفت: رژیم صهیونیستی از زمان تجاوز به نوار غزه از بیش از شش ماه پیش تاکنون دستاوردی به جز تخریب و کشتار و قتل عام نداشته است و عملیات موشکی سپاه پاسداران، آخرین میخ را به تابوت سامانه دفاعی و بازدارندگی این رژیم کوبید.

وی تصریح کرد: با وجود همه کمک هایی که از کشورهای غربی و منطقه ای برای مقابله با موشک های ایرانی شد، جمهوری اسلامی ایران اهداف مورد نظر خود را با دقت و قدرت هدف قرار داد.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اظهارداشت: این عملیات بسیار فراتر از یک ضربه موشکی بلکه آخرین میخ را به تابوت رژیم صهیونیستی کوبید و هیبت آن و هم پیمانان و دوستانش را دفن کرد و همه معادلاتی را که از زمان تشکیل این رژیم موقت در منطقه نهادینه شده بود، تغییر داد و نتایج مهم آن در آینده آشکار خواهد شد.

ابومجاهد بیان کرد: پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، همه آزادگان و شرافتمندان امت اسلامی و جهان را خوشحال و رژیم صهیونیستی و حامیان آن و همه رژیم های خائن و حکومت های دنباله رو صهیونیست ها را سرخورده کرد.

وی اضافه کرد: ملت های آزاده اطمینان یافتند که قدرت و نیرویی نظامی دارند که می تواند رژیم صهیونیستی را در مقابل دیدگان همه در خاک فلسطین تنبیه و در مقابل همه جهانیان این رژیم را خوار و ذلیل کند و قلب مومنان را شاد کند و این آغاز دوران خواری اشغالگران است.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین گفت: شکست رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و حماسه طوفان الاقصی و شکست دوباره آن در عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران، ناتوانی و پوشالی بودن این رژیم را به اثبات رساند و اکنون دیگر برکسی پوشیده نیست که این رژیم بدون حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای غربی و رژیم های خائن منطقه قادر به ادامه بقا نیست.

البریم افزود: ما از کشورهای فریب خورده منطقه می خواهیم که ارزیابی های خود را از قدرت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام تصحیح و در محاسبات خود بازنگری کنند و بدانند که پروژه صهیونیستی – آمریکایی رو به زوال است و توانایی رویارویی مستقیم با محور مقاومت را ندارد.

وی تصریح کرد: ما از سرزمین اسرا و معراج از همه حاکمان کشورهای منطقه می خواهیم که مواضع کنونی خود را تغییر دهند زیرا رژیمی که قادر به دفاع از خود نیست، نمی تواند از شما و تاج و تخت شما حمایت و دفاع کند.

البریم خطاب به این حاکمان این کشورها افزود: اگر نمی خواهید در محور شرف، کرامت و مقاومت باشید، در محور شرارت آمریکایی – صهیونیستی نیز قرار نگیرید و به شرطبندی بر رژیم شکست خورده که فقط هدف آن سلب اراده و غارت منابع و امکانات شما است، پایان دهید.

وی تصریح کرد: ضربه موشکی ایران و پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی، بسیاری از معادلاتی را که ملت های جهان به آن عادت کرده بودند، تغییر خواهد داد و آغاز راهی برای وارد کردن ضربات دردناکتر به رژیم صهیونیستی و حامیان و هم پیمانان آن است.

ابومجاهد گفت: این عملیات تنبیهی در عمق رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود آزادگان جهان تغییر داد و نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید.

وی افزود: برغم تلاش های رژیم صهیونیستی برای مخفی کردن خسارت های خود، نتایج عملیات نظامی راهبردی جمهوری اسلامی ایران که در راستای تنبیه اشغالگران صهیونیست انجام شد، به زودی آشکار شده و همه را غافلگیر و شوکه خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha