عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران تحقق وعده صادق رزمندگان اسلام بود

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق وعده صادق رزمندگان اسلام بود.

محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا، اظهارکرد: ارتش اسرائیل علارغم کمک های قدرت های بزرگ دنیا نتوانست در مقابل ایران اسلامی اقدامی را صورت دهد و اقتدار ما در منطقه و جهان بیش از پیش برای همه روشن شد.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسراییل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد:‌ جمهوری اسلامی ایران این حق را داشت تا به صورت کاملاً قانونی و مشروع پاسخ این تجاوز نظامی را بدون هیچ‌گونه تعقیب بین‌المللی بدهد و تل‌آویو پس از پاسخ ایران نخواهد توانست تهران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کند.

شهاب زاده پاسخ سپاه به جنایات اسراییل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی، تاکید کرد: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

رئیس شورای تامین شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما با اقتدار نشان دادند که از هیچ قدرتی در دنیا ترسی ندارند و با تاکید فرماندهی کل قوا در خصوص جواب به اقدامات اسرائیل آن را انجام دادند و مورد حمایت همه مردم و گروه های مقاومت منطقه قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha