تیراندازی کسب سهمیه المپیک؛ رستمیان به فینال راه یافت

تهران-ایرنا- رقابت‌های تیراندازی کسب سهمیه المپیک در حالی به میزبانی برزیل پیگیری می‌شود که هانیه رستمیان با ایستادن در رده سوم جواز حضور در فینال را به دست آورد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که در پنجمین روز این مسابقات، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. زینب طوماری و گلنوش سبقت‌الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ امتیاز را ثبت کردند. رقابت‌های فینال طبق قوانین جدید تیراندازی، فردا برگزار خواهد شد.

ساعتی پیش نیز پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند. از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha