استاندار کرمانشاه: ۲۶ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل گفت: روز ۲۶ فروردین ماه، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور بود که در بین تمدن‌های تاریخی جهان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه در آیین رژه گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز افزود: امروز دیرباورترین ناظران اگر با انصاف باشند گواهی خواهند داد که اگر ایران به واسطه تلاش و مجاهدت های شبانه روزی فرزندان خود قوی و مقتدر نبود دشمنی که کنسولگری و سفارت ما را مورد حمله قرار داد هیچ حد و مرزی را برای حمله به شهرهای ما نمی شناخت و ما امروز باید منتظر بمباران های سهمگین آنها در سراسر کشورمان می بودیم، همانند کاری که با عراق و سوریه و یمن شد.

وی اضافه کرد: اگر امروزه هیچ قدرتی جسارت حمله به این سرزمین را به خود نمی دهد، چون اینجا خداوند متعال اراده کرده است به واسطه مردم مومن ایران اسلامی قدرتش را به نمایش بگذارد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: رسانه های جهان استکبار نیز حتی نتوانستند جلوی اراده مستضعفان عالم را بگیرند و به لطف الهی ما امروزه شاهد پیروزی های روزافزون جبهه مقاومت و جهان مستضعفان علیه جبهه استکبار هستیم.

استاندار کرمانشاه: ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود

صحرایی با بیان اینکه جامعه جهانی در حال یک پوست اندازی است ادامه داد: این راه درخشان و افتخار آمیز با اراده و عزم راسخ مردم ایران اسلامی و رهبری های حکیمانه و پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی نویدبخش شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی گفت: اگرچه همانطور که در تاریخ بارها تکرار شده گروهی سست بنیان در زمان پیامبر اسلام نیز نویدهای آن حضرت را باور نمی کردند امروز هم گروه هایی از روی جهالت یا رذالت سعی می کنند دل های ما را دچار تزلزل کنند و قصد دارند به ما اینگونه القا کنند که شکست جامعه استکبار ناشدنی است، اما نویدهای الهی که یکی پس از دیگری می رسد و از آخرین آنها هنوز یک هفته نیز نگذشته است به ما یادآور می شود که خداوند هرکسی را که او و دینش را یاری کند تقویت و یاری خواهد کرد.

صحرایی افزود: همانظور که تمدن های بشری از دل تلاش و کوشش و سختی سربرآوردند ما نیز در آستانه شکل دهی یک چنین تمدن باشکوهی در سایه ایمان و اعتقاد به توحید هستیم و حتما سختی و دشمنی ها و مشکلاتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هرچند که در خارج از کشور ایادی جهان استکبار تلاش خواهند کرد این امر الهی به تاخیر بیفتد اما با تلاش شبانه روزی مدافعان و معتقدان به این هدف بزرگ، به زودی شاهد عزت و عظمت روزافزون مردم ایران در جهان خواهیم بود.

ایران اسلامی تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان را بهم زده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران به نوعی تولد یک ارتش به شمار می رود که یک روز سرنوشت ساز و تاریخی برای ایران اسلامی بود که موجب حیات دوباره و بالندگی این نیرو شد.

امیر سلیمان طاهری گفت: اگر ایران اسلامی امروزه توانسته است تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان را بهم زده و حرف نخست را در منطقه می زند همگی آنها به برکت خون شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

وی افزود: برخلاف بسیاری از ارتش های جهان که نمونه هایی از جنایات آنها را در غزه مشاهد می کنیم ارتش جمهوری اسلامی ایران پایبند به قوانین و مقررات بین المللی بوده و در راستای دفاع از کلمه الله هرگز ارزش های انسانی را زیرپا نمی گذارد.

امیر طاهری ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام حوادث مختلف در نوک پیکان حرکت کرده و هرجا منافع ملی ایجاب کرده است بلافاصله در صحنه حضور یافته است که نمونه آن زلزله سرپل ذهاب بود که نیروهای ارتش در کمترین زمان ممکن به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

استاندار کرمانشاه: ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: ارتش در دوران دفاع مقدس نیز توانست با اجرای بی نظیرترین عملیات های نظامی که برخی از آنها در دنیا کم نظیر بودند همگام با سایر نیروهای مسلح به دفاع از کیان اسلامی پرداخته و برگ های زرینی از رشادت و جانفشانی را در تاریخ انقلاب به ثبت برساند.

وی تاکید کرد: هم اکنون نیز خدا را شاکر و سپاسگزاریم که با وحدت و هم افزایی و وحدتی که بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است توانستیم با وعده صادق ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را که از حمایت اکثر کشورهای استکباری نیز برخوردار بود در هم شکسته و برای همیشه در تاریخ روسیاه کنند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم، آیین رژه روز ارتش با حضور اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار و یگان های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود از جمله انواع تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی خود را به نمایش گذاشتند.

تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان، نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه از جمله برنامه های این روز بود.

امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به روز ارتش نامگذاری کردند.

استاندار کرمانشاه: ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha