۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85447556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آمادگی تیم ملی گلبال در اردبیل در حال برگزاری است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در اردبیل در حال برگزاری است.

محمدعلی پهناور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اردوی آمادگی تیم ملی گلبال کشورمان از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل آغاز شده و تا روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۱۰ گلبالیست ملی پوش در این اردوی آمادگی حضور دارند، اظهار کرد: حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرنیا سه ورزشکار اردبیلی حاضر در این اردو هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: حضور پرقدرت تیم ملی گلبال کشورمان در مسابقات پارالمپیک که تابستان امسال در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار خواهد شد، از جمله اهداف برگزاری این اردوی آمادگی است.

پهناور اضافه کرد: تلاش مسئولان و متولیان ورزش استان این است که با فراهم کردن تمامی نیازهای ورزشکاران و مربیان حاضر در اردوی تیم ملی، اردبیل میزبان شایسته ای برای آنها باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم تیم ملی گلبال کشورمان در مسابقات پارالمپیک پاریس با کسب نتایج مطلوب درخشیده و ورزشکاران ملی پوش پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه، گفت: ارتفاع از سطح دریا ، آب و هوای مطبوع و امکانات مناسب گردشگری باعث شده هر سال بهار و تابستان بسیاری از تیم‌های ورزشی از تیم‌های فوتبال لیگ برتری تا تیم‌های ملی وزنه برداری ، کشتی ، اسکی روی چمن و دوچرخه سواری اردوی آمادگی خود را در استان اردبیل برگزار کنند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران هم‌جوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha