۲۰ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام در لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر یزد

یزد-ایرنا-معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری آخرین مهلت ثبت نام علاقه مندان در لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این معاونت،سید عباس دهقان طزرجانی ،افزود: لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر با عنوان نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در استان یزد برگزار می شود و مدیر هر آموزشگاه هنرهای تجسمی می تواند یک تیم سه نفره در یکی از گرایش های طراحی با نقاشی یا گرافیک معرفی و در سامانه ثبت نمایند.

وی ادامه داد:مدیرآموزشگاهای هنرهای نمایشی نیز می توانند صرفا یک تیم سه الی پنج نفره تئاتر صحنه ای را معرفی و ثبت کنند و در حوزه موسیقی نیز البته صرفا یک تیم سه الی پنج نفره در یکی از گرایش های ایرانی یا موسیقی جهانی معرفی و ثبت کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:مدیر آموزشگاههای خوشنویسی نیز می توانند یک تیم سه نفره در یکی از گرایش های نستعلیق یا شکسته نستعلیق را معرفی کنند و اعضای تیم های معرفی شده باید جزء هنرجویان همان آموزشگاه باشند.

دهقان ادامه داد: بارگذاری و ثبت آثار تیم ها در سامانه به نشانی https://olympiart.ir/institute/ توسط مدیرآموزشگاه انجام می شود و مهلت بارگذاری آثار تا ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری اعلام شده و برگزیدگان تا نیمه تیرماه به ستاد ملی معرفی می شوند.

وی افزود: ۴ هنرستان هنرهای زیبا زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است و مدیر هر هنرستان می بایست با هماهنگی شورای فنی هنرستان در هریک از رشته های نوازندگی، نمایش، پویانمایی، نقاشی، گرافیک و سینما را معرفی و در سامانه ثبت کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:اعضای تیم ها باید جزء هنرجویان مشغول به تحصیل در همان هنرستان درسال تحصیلی ۱۴۰۲.۱۴۰۳باشند و آثار به نشانی https://olympiart.ir/academy/ ثبت شود .

ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکتهای عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از موضوعات المپیاد این دوره برای آموزشگاهها و هنرستان هنرهای زیبا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha