امام جمعه رباط کریم: ارتش جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی دارد

رباط کریم - ایرنا - امام جمعه رباط کریم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران (یگان‌های مستقر در منطقه) ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ملت قدرشناس ایران قدر ایثار و فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتشیان غیرتمند را در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور را می‌داند و به وجود نیروهای مسلح مقتدر و توانمند خود افتخار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند لذا در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امام جمعه رباط کریم: ارتش جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی دارد

حجت الاسلام ترابی افزود: ملت قدرشناس ایران قدر ایثار و فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتشیان غیرتمند را در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور را می‌داند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به عملیات صادق و سیلی محکم غیور مردان ایران به رژیم کودک کش اسرائیل گفت: تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط ایران اسلامی قوی، قاطع، پشیمان کننده و عبرت آموز بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha