۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85448200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق، همه قدرتهای دنیا را متحیر کرد

رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران ؛ رژیم غاصب اسرائیل را تنبیه و همه قدرت های دنیا را متحیر کرد و موجب شد همه دنیا به قدرت جمهوری اسلامی پی ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد مهدی نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر ضمن قدردانی از واکنش به موقع سپاه پاسداران افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهدیم که رژیم صهیونیستی اقدام به ترور دانشمندان ما می کند و آخرین اقدام این رژیم حمله به ساختمان کنسولگری ما در دمشق بود که با این کار مرگ خود را رقم زد و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که اسرائیل تنبیه خواهد شد.
وی ادامه داد: وضعیت اسرائیل امروز مانند یک گنجشک در مقابل عقاب است و تمام تحرکات این رژیم را زیر نظر داریم.
وی در ادامه با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی از زحمات و جانفشانی های این نیروی نظامی مقتدر قدردانی و عنوان کرد: ملت ایران شجاعت ارتش را در طول سال های دفاع مقدس و بعد از آن فراموش نمی کند.
وی در ادامه با اشاره به شعار که از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید و تبیین شده است، گفت: چندین سال است که این نامگذاری ها رویکردی اقتصادی دارد زیرا اگر تولید در کشور رونق یابد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
فرماندار رضوانشهر هم در این نشست با اشاره به اهمیت تولید لباس های متناسب با فرهنگ جامعه ایرانی - اسلامی گفت:خطاب به دستگاه های متولی تولید پوشاک گفت : باید طراحی های مناسب انجام شود و از طراحان لباس در این راستا حمایت لازم انجام شود ضمن اینکه بر مراکز و شرکت های تولید پوشاک نظارت شود تا تولیدات متناسب با فرهنگ و اعتقادات جامعته را داشته باشند.
سیدنادرصفوی افزود: با متنوع سازی اقدامات فرهنگی در مدارس و آموزش و پرورش، فضا را برای استحکام بخشی به هویت فرهنگی فراهم و تقویت کنیم .
فرمانده سپاه رضوانشهر هم گفت: براساس یکی از اصول مهم قانون اساسی، حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اما در حوزه فرهنگی مسئولان و دستگاه های متولی باید مسئولیت خود را پذیرفته و وظیفه فرهنگ سازی خود را به درستی انجام دهند.
سرهنگ جهانبخش عزیزی در ادامه با اشاره به عملیات واکنشی سپاه پاسداران به رژیم جعلی اسرائیل افزود: این پاسخ موشکی نشانگر اقتدار سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha