۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85448329
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

کمالوند: پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن است

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبر: 85448329
کمالوند: پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن است

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هواداران در کنار تیم باشند زیرا با پرسپولیسی بازی داریم که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فراز کمالوند چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

وی افزود: حریف در شرایط خوبی در جدول به سر می‌برد ولی ما شرایط خوبی در جدول نداریم و با تمامی قوا در برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد گفت: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

کمالوند افزود: فردا باید سکوها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.

وی بیان کرد: تا پایان بازی‌های لیگ برتر هفت فینال پیش رو داریم و باید در این هفت بازی برای ماندن امتیاز لازم را کسب کنیم.

کمالوند گفت: کار برای ماندن مشکل شده اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.

کمالوند افزود: مردم از عملکرد ۲ بازی گذشته رضایت داشتند و در بازی گذشته ما تیم برتر میدان بودیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه موجودیت ما همین است و باید از آن بهره بیشتری ببریم گفت: پرسپولیس این روزها آماده‌ترین تیم لیگ است ولی ما انگیزه داریم که از این تیم امتیاز بگیریم.

کمالوند افزود: در وضعیتی قرار داریم که به تک تک امتیازات نیاز داریم زیرا در گذشته غفلت زیادی کردیم و این تیم یک سال در خانه پیروز نشده بود.

وی بیان کرد: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha