مغانلو به یک قدمی رکورد رجب زاده در شهرآورد نصف جهان رسید

اصفهان-ایرنا- گل دقیقه ۶۹ «شهریار مغانلو» از روی نقطه پنالتی در شهرآورد اصفهان نتنها موجب صعود یک پله‌ای سپاهان در جدول شد بلکه دوازدهمین گل فصل این بازیکن، وی را در یک قدمی رکورد رجب زاده در شهرآورد نصف جهان رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه چهارشنبه در چارچوب دیدار معوقه دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر، «سپاهان اصفهان» با تک‌گل شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی توانست همشهری خود «ذوب آهن» را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد و با ۴۲ امتیاز از ۲۳ بازی به رده سوم جدول صعود کند.

موقعیت پنالتی سپاهانی‌ها با نفود سرعتی مغانلو به داخل محوطه جریمه ذوبی های پدید آمد و این مهاجم سپاهان را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی بناگاه «مهرداد رضایی»، مهاجم سپاهان را سرنگون کرد تا پیام حیدری داور این دیدار ضربه پنالتی به سود سپاهان را اعلام کند.

مغانلو مانند بیشتر پنالتی‌هایش مطمئن پشت توپ قرار گرفت و گوش چپ دروازه سبزپوشان را مورد هدف قرار داد تا دروازه این تیم در دربی هفتاد و چهارم نیز مانند سه دربی گذشته توسط این بازیکن باز شده باشد و این بازیکن دوازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

همانطور که پیش از این در گزارش ایرنا اشاره شده بود؛ آنچه در ترکیب سپاهان برگ برنده مورایس در بازی امروز محسوب می‌شد حضور شهریار مغانلو در خط حمله طلایی پوشان بود.

به این ترتیب پس از بازی امشب، این بازیکن در چهار شهرآورد اخیر اصفهان برای زردپوشان گلزنی کرده و از این حیث در یک قدمی رکورد، «زدن پنچ گل در شهرآورد اصفهان» که متعلق به مهدی رجب‌زاده است قرار گرفت.

گفتنی است،مهدی رجب‌زاده بازیکن فوتبال سابق ذوب آهن با زدن ۹۳ گل با پیراهن سبزپوشان اصفهانی بهترین گلزن ادوار ذوب آهن در لیگ برتر و همچنین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر ایران می‌باشد.

به گزارش ایرنا، هفتاد و چهارمین شهرآورد فوتبال اصفهان عصر امروز در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و طلایی پوشان سپاهان با نتیجه یک بر صفر،سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کردند و بمانند فصل گذشته در هفته 23 ، 42 امتیازی شدند.

مغانلو به یک قدمی رکورد رجب زاده در شهرآورد نصف جهان رسید

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha