۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد

چابهار - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر شرایط جوی حاکم در سطح استان تا این لحظه، ۲۰۲ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق این منطقه دچار خسارت و تخریب شده است.

محمد رئیسی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخریب ۶ دستگاه ترانسفورماتور و ایجاد سیم پارگی های مختلف در سطح شبکه از جمله دیگر خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان تاکنون است.

وی ادامه داد: به دنبال این شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی شده است که ۲۸۲ تیم عملیاتی این شرکت به همراه تمامی تیم های پیمانکاری منطقه در حال رفع خسارت و پایداری مجدد شبکه برق مناطق آسیب دیده هستند.

۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طغیان رودخانه های فصلی، نبود راه دسترسی‌، کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت جهت اصلاح شبکه برق مناطق آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha