۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85448694
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم ملی هاکی بانوان: هدف ما قرار گرفتن روی سکوی آسیا است

رشت - ایرنا - مربی تیم ملی هاکی بانوان کشور گفت: هدف ما قرار گرفتن روی سکوی مسابقات قهرمانی آسیاست و تمام تلاش خود را برای محقق شدن این امر به کار می‌بندیم.

مینا حسنی روز جمعه در حاشیه برپایی اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور در بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بانوان در دوره گذشته مقام پنجم آسیا را کسب کرده اما اینک شرایط تیم ملی هاکی بانوان بسیار بهتر شده و با حضور سرمربی خارجی، بازیکنان ما وضعیت بهتری دارند و امید است بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا که جنبه انتخابی رقابتهای جهانی را دارد، عملکرد مناسب‌تری داشته و روی سکو قرار گیرند.

وی با اشاره به مهمترین حریفان ایران در مسابقات هاکی بانون آسیا بیان کرد: تیم‌های تایلند، مالزی، قزاقستان و اندونزی بسیار قدرتمندند و برای اینکه تیم ملی هاکی بانوان ایران بتواند روی سکو قرار گیرد، رقابت سختی را با این تیم‌ها خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی نیز محسوب می شود از روز ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند در ۲ گروه برگزار می شود که تیم ملی هاکی بانوان ایران با تیمهای قزاقستان، مالزی، نپال و عمان هم گروه است.

حسنی ابراز امیدواری کرد: این تیم بتواند با انجام بازی های زیبا و قدرتمند از گروه خود صعود کرده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد و شانس قرارگرفتن روی سکو را داشته باشد که با تلاش بازیکنان این امر دور از دسترس نیست.

وی همچنین در زمینه اردوی گیلان نیز اظهار کرد: این هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور بود که به دلیل مشابهت آب و هوای گیلان با تایلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا این مرحله از اردو در بندرانزلی برپا شد و مرحله نهایی اردوی تیم ملی نیز به احتمال زیاد در تهران برپا می شود.

مربی تیم ملی هاکی بانوان کشور بیان کرد: در این اردو ۲۱ بازیکن حضور داشتند که هیچ یک از آنها در این مرحله از اردو خط نخوردند و هدف ما آن است که ملی پوشان از لحاظ بدنی و فنی به شرایط ایده آل برسند اما در اردوی پایانی ۱۲ بازیکن برتر انتخاب و به عنوان تیم ملی هاکی بانوان کشور در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور که از روز شنبه هفته جاری در بندرانزلی برپا شده بود، عصر پنجشنبه پایان یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha