غریب‌آبادی: غرب سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد

تهران- ایرنا- معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: آمریکا و کشورهای غربی سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز خود در قبال تروریسم را کنار بگذارند.

به گزارش ایرنا از قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی که به دمشق سفر کرده است، در دیدار با رییس مجلس سوریه افزود: ایران، عراق و سوریه قربانی تروریسم و اقدامات تروریستی هستند. دشمنان و جبهه استکباری با وجود تجمیع تمام ظرفیت‌شان، در پیشبرد برنامه‌های خود ناکام ماندند.

وی تاکید کرد: پاسخ ایران به رژیم اسرائیل کاملا مطابق با اصول منشور ملل متحد در چارچوب حق دفاع مشروع صورت گرفت و کشورهای غربی و آمریکا باید سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز خود را در قبال تروریسم کنار بگذارند.

غریب آبادی اظهار داشت: متاسفانه آنها به جای محکوم کردن این جنایات، به حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر برای شرکت در نخستین نشست کمیته مشترک قضایی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به سوریه سفر کرده است.

علی صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضایی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دید. جمهوری اسلامی ایران شامگاه 26 فروردین در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی و در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان عملیات وعده صادق را طراحی و اجرایی کرد که در آن دهها پهپاد و موشک به اهداف مشخص شده در سرزمین های اشغالی شلیک شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha