آسمان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه بارانی است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، تصریح کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مالخلیفه نیز با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان در صبح روز پنجشنبه بود.

نوروزی افزود: کمینه دما در آلونی سه درجه سانتی‌گراد، اردل و بازفت هفت درجه، ایل‌بیگی چهار درجه، بروجن، بن، چلگرد، فرخشهر، شلمزار و فارسان ۲ درجه سانتی‌گراد و سامان و لیرابی ۶ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha