۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85448998
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85448998
کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

بهارستان - ایرنا - جانشین انتظامی غرب استان تهران از کشف خشکبار قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در بهارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha