۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85449035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی دارت بانوان و مردان در سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- رقابت های دارت انتخابی تیم های ملی بانوان و مردان کشور روز پنجشنبه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در آیین افتتاح این رقابت ها در سنندج اظهار کرد: استان کردستان در رشته دارت بسیار مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره افزود: ما قهرمانان خوبی در دوره های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی هست که با برپایی اردوی های مختلف آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات را برای منتخبین و ملی پوشان کشورمان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: پیشرفت انجمن دارت کشور صعودی بوده و امسال نیز این روند با برنامه ریزی صورت گرفته در استان ها ادامه خواهد یافت.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی تاکید کرد: با ابتکاری که صورت گرفته، امکان فعالیت دختران و پسران نونهال و نوجوان در استان کردستان فراهم شده که فرصت ارزشمندی است.

پرچهره ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ انجمن، چهار کمیته و ۴۰ رشته ورزشی زیر نظر این فدراسیون فعالیت دارند که مدیریت آن کار سختی است.

وی اضافه کرد: اغلب رشته ها دارای اساسنامه هستند و طی سال های آینده اتفاقات خوبی در این حوزه می افتد و باعث جذب نونهالان و نوجوانان بیشتری خواهد شد.

رئیس انجمن دارت ایران هم با اشاره به اینکه بهترین بازیکنان در رقابت های امروز حضور دارند، گفت: پیشنهاد شکل گیری تیم ملی جوانان را دنبال کردیم و این تیم طی دو سه روز آینده در مسابقات تایوان شرکت می کند.

کامبیز ایوب‌زاده با بیان اینکه دنبال ایجاد تیم های ملی بین ۱۸ تا ۲۳ سال نیز هستیم، افزود: تعداد بانوان شرکت کننده در مسابقات آسیایی نیز ۲ نفر بودند که به چهار نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین ها» ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

۲۰ بازیکن برتر کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha