۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85449118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ساخت ۹۰ واحد مسکونی در اردل چهارمحال و بختیاری آغاز شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد-ایرنا- فرماندار اردل با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای خانه‌دار کردن قشرهای کم‌درآمد جامعه گفت: عملیات اجرایی ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهر اردل مرکز این شهرستان آغاز شد.

یعقوب شکوهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این طرح به‌طور همزمان در سه سایت با ظرفیت ۹۰ واحد مسکونی به وسعت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

وی افزود: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح ثبت‌نام کرده، تأیید نهایی گرفته و در قرعه‌کشی شرکت کرده‌اند.

شکوهی تصریح کرد: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در هشت روستای شهرستان اردل خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این طرح‌های هادی ۴۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

شکوهی همچنین با اشاره به افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شده است و یکی از این خانه‌ها به‌طور نمونه در روستای آلیکوه شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha