حافظان امنیت در صف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس گفت: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد.

به گزارش ایرنا سردار علی خلیل‌آبادی عصر پنجشنبه در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده، انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو برای کمک به مردم استان، کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی از مهمترین اقدامات در این مناطق بوده است.
وی ادامه داد: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام غذایی و دارویی انجام داده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس با اشاره به کمک‌های نیروی زمینی سپاه گفت: توزیع آرد و صدها تخته پتو برای کمک به سیل زدگان و توزیع اسباب بازی در سطح وسیع از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.
سردار خلیل آبادی خاطر نشان کرد: توزیع آرد توسط یک تریلر، توزیع ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، هزار بطری آب معدنی از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha