۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85449517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار ری بر توجه به پدافند غیرعامل در مدارس

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: توجه به اصول پدافند غیرعامل و پیوست‌های ایمنی محیط‌های آموزشی در مدارس ضروری است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: موضوعاتی مانند تعبیه سوخت جایگزین برای وسایل گرمایشی در فصول سرد و توجه به پیوست های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از جمله اقداماتی است که در راستای اصل پیشگیری بهتر از درمان، باید از سوی مدیران و مسئولان مربوطه مورد توجه قرار گرفته شود.

وی افزود: برنامه ریزی جهت تخصیص و نحوه هزینه اعتبارات در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش از جمله اقدامات مهم دیگری است که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر رعایت صرفه جویی، خاطرنشان کرد: در کوچکترین موارد نیز اصل صرفه جویی باید رعایت شود.

این مسئول تاکید کرد: نکته مهم بعدی برنامه ریزی مناسب برای تعریف پروژه، اجرای طرح ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در کمیته های برنامه ریزی است به گونه ای که می بایست بیش از پیش به اقدامات و طرح های زیربنایی و ماندگار در مدارس توجه کنیم.

باب الحوائجی به اقدامات و برنامه های اجرا شده توسط مجموعه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اشاره کرد و ضمن تقدیر از زحمات معلمان، فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش به جهت اقدامات خوب و اثرگذار در سال ۱۴۰۲ ، یادآور شد: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در اکثر ارزیابی و شاخص های تعیین شده دارای رتبه برتر در استان تهران بوده که این مهم ماحصل تلاش، همت و همدلی کلیه مسئولان و عوامل مربوطه است.

وی همچنین به اجرای مؤفق عملیات وعده صادق در تنبیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز ما و تمامی کسانی که دل در گروی این کشور و انقلاب اسلامی دارند حتی مردم کشورهای همسایه و مسلمان از اقدام سپاه پاسداران خوشحال هستند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراعی امام جمعه شهرری نیز در این نشست با اشاره به خصوصیات اخلاقی و جایگاه والای محدث عالی مقام شیعه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: بزرگترین ویژگی حضرت سیدالکریم ولایتمداری ایشان بود، جمع آوری خطبه ها نامه ها و سخنان گهربار امیرالمؤمنین (ع) و تألیف کتابی همانند نهج البلاغه نیز از جمله اقدامات بزرگ این محدث والامقام بود.

اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در سال جاری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با حضور امام جمعه، رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و ۲، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان و سایر اعضا در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha