۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85449626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم گیلان بار دیگر حمایت خود از مقاومت مردم غزه فریاد کردند

رشت- ایرنا- مردم استان گیلان امروز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه بار دیگر در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و فلسطین و نیز پاسخ مشروع جمهوری اسلامی ایران به اقدام تروریستی صهیونیست ها در حمله کنسولگری جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، مردم قدرشناس استان در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر گیلان راهپیمایی کردند.

در رشت نیز نمازگزاران از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ با فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس انزجار خود را از این رژیم غاصب کودک کش و جنایات مستکبران اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه گیلان اعم از گیلک، تالش، تات، ترک و کرد و سایر اقوام این سرزمین برای اعلام حمایت خود از مردم ستمدیده فلسطین با حضور منسجم خود آمدند تا باردیگر دنیا شاهد شکوه وحدت اسلامی باشد.

راهپیمایان امروز در رشت در طول مسیر راهپیمایی در حالی که شعار می دادند؛ سیلی ما سیلی پرقدرت است - به صورت دشمن بی‌غیرت است، ما وارثان به حق در این زمینیم - با انتقام سخت در کمینیم، قدرت ایران زمین - قدرت اسلام و دین، سپاه انقلابی خدا نگهدار تو، ارتش انقلابی خدا نگهدار تو، اسراییل مرگت باد، جنایات اسراییل غاصب درسرزمین های اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۶ فروردین ماه با شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شده است.

مردم شهرستان رشت طی روزهای گذشته با برگزاری رژه خودرویی شادی و حمایت همه جانبه خود را از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha