۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85449670
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش داور دربی به شایعه‌ها: قرار نیست جایی بروم

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85449670
واکنش داور دربی به شایعه‌ها: قرار نیست جایی بروم

همدان- ایرنا- داور مطرح فوتبال کشور که سابقه قضاوت در دربی سرخابی‌ها را دارد در واکنش به شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با مهاجرتش از همدان،گفت: قرار نیست از همدان به جای دیگری نقل مکان کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شایعه مهاجرت همیشگی داور معروف فوتبال همدان طی روز گذشته بازتاب گسترده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشت اما پیگیری های خبرنگار ایرنا نشان داد که دکتر بیژن حیدری داور فوتبال و متخصص ارتوپدی، جراحی استخوان و مفاصل شایعه بوده و گویا برادر او پیام حیدری دیگر داور مطرح کشور، این تصمیم را گرفته است.

بیژن حیدری در این باره روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مطالب منتشر شده در فضای مجازی واقعیت ندارد و در همدان زندگی و کارم را پیگیری می‌کنم.

واکنش داور دربی به شایعه‌ها: قرار نیست جایی بروم

وی اضافه کرد: البته فکر می‌کنم برادرم "پیام حیدری" به این موضوع‌ها پرداخته و به اشتباه تصویر من را منتشر کرده‌اند.

حیدری در پاسخ به واکنش برادرش پیام حیدری گفت: بهتر است این مورد را از برادرم سووال کنید و قطع به یقین دلایل خاص خود را برای این تصمیم دارد.

شنیده ها حاکیست پیام حیدری که هم اکنون کارمند شهرداری همدان محسوب می شود، درخواست انتقال به پایتخت را ارایه داده و منتظر تصمیم گیری های لازم است.

برادران حیدری از سال ۲۰۱۶ تاکنون در لیست داوران مورد تایید فیفا برای قضاوت در عرصه‌های بین‌المللی قرار دارند و قضاوت‌های خوب آن‌ها باعث رضایت کارشناسان جهانی داوری شده و همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha