۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85449687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: کادر پزشکی به بیماران بی‌بضاعت کمک کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از کادر پزشکی خواست تا به صورت روزانه به چند بیمار بی‌بضاعت که توان پرداخت هزینه ویزیت را ندارند، کمک کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در همدان،آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک اظهار کرد: همه روزه عده ای به دلیل نداشتن هزینه درمان به دفتر ما مراجعه می‌کنند و خواستار چاره اندیشی و کمک هستند.

وی بیان کرد: از کادر پزشکی درخواست داریم که این افراد و بیماران بی‌بضاعت و کم برخوردار را بابت درمان مورد حمایت قرار بدهند و قطع به یقین برکت زندگی پزشکان در انجام این حرکت انساندوستانه است.

وی با تقدیر از خدمات جهادی انجام شده توسط گروه جهادی شهید همدانی،ادامه داد: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه نخبگان ما نباید متوقف در کار خودشان شوند،اضافه کرد: حقیقت انسان این جسم مادی او نیست و اصل، آن حقیقت نفسانی و الهی شماست که نباید از آن غافل شوید.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه این نخبگی یک نعمت الهی است، یادآور شد: البته نباید فراموش کنید که این نعمت الهی برای خدمت به مردم و جامعه است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان حاضر در این مراسم، گفت: جامعه نخبگانی ما باید دیده شود و مورد توجه مسوولان قرار گیرد، درست است نخبگی یک نعمت است، اما از طرفی وظیفه‌ای هم برای مسوولان نسبت به جامعه نخبگی ایجاد می‌کند.

شعبانی، با تأکید بر اهمیت مسأله سلامت در جامعه، ابراز کرد: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، چرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملاً کارشناسی بوده و با سلامت جامعه سروکار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha