۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85449779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی بوشهر تا یکشنبه آرام است

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85449779
وضعیت جوی و دریایی بوشهر تا یکشنبه آرام است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی استان تا روز یکشنبه در اغلب ساعت‌ها آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین از بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در برخی ساعات سواحل استان متلاطم پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در روزهای ابتدایی هفته آینده دمای هوا نیز در این استان روند افزایشی دارد.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۳۵ و جم با ۱۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف و در بعد از ظهر با وزش باد و در صبح در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۸:۲۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha