۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85449887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده گروه رزمی امام‌علی(ع): سپاه مقابل هر تحرکی از سوی دشمنان آماده مقابله و پاسخ است

همدان- ایرنا- فرمانده گروه‌ ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) گفت: سپاه پاسداران بالنده‌تر از گذشته تا پایان نظام سلطه به مبارزه خود ادامه خواهد داد و در پاسخ به هر تحرکی از سوی دشمنان در آمادگی کامل برای تقابل و پاسخ است.

به گزارش ایرنا؛ سردار "عباس بشیری" روز جمعه در جمع نمازگزاران ملایری اظهار داشت: مردم آرامش خود را حفظ کنید و گوش به دروغ‌های رسانه‌های غربی ندهند، آنها امروز دچار ورشکستگی سیاسی و آلزایمر فکری شده‌اند.

وی افزود: ماحصل این ورشکستگی، جنجال‌های منطقه است و سرو صداهایی هم که چند شب قبل بوده، غرش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های سیستم پدافند شبکه هوایی ارتش و سپاه است که علیه هر جنبنده‌ای که بخواهد به کشور ورود کند، قبل از ورود سرنگون می‌شود.

فرمانده گروه‌ ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) با اشاره به شکل‌گیری سپاه پاسداران به عنوان مولود اتقلاب، بیان کرد: امام راحل در سال ۵۷ بعد از اینکه نهضت جمهوری اسلامی تثبیت و پیرزوی حاصل شد، با آن درایت پیامبرگونه خود تشخیص داد که برای بقا و دوام این نهضت عظیم باصلابت وارث نیاز داریم.

سردار بشیری گفت: نهادی باید به وجود آمد که در عرصه‌ها و موضوعات مختلف بتواند چالش‌ها و خطرات وسیعی که در گستره وسیع، نهضت امام راحل را حراست کند و امنیت‌آور باشد، گذرگاه‌ها را بشناسد تا بتوان افق آینده و روشن رهبر کبیر انقلاب را به عالمیان محقق کرد.

وی ادانه داد: امام راحل اسوه صبر، صلابت، تقوا و استقامت با یک مهندسی و ایده جدید، نهاد سپاه پاسداران را پی‌ریزی کرد و سال ۱۳۵۸ سپاه متشکل از پنج نیرو تأسیس شد.

فرمانده گروه‌ ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: در تاریخ ارتش‌های دنیا و ساختار نهادهای تدافعی دنیا هیچ رهبر و ژنرالی و نابغه نظامی به فکرش خطور نکرد که قوای مسلح کشور متشکل از پنج نیرو باشد و ارتش‌های جهان کنوانسیون خود را متشکل از نیروی هوایی، دریایی و زمینی قرار می‌دهند.

سردار بشیری گفت: امام راحل با درایت و هوشمندی و بینش آینده‌نگری و افق آینده که نظام و انقلاب را می‌دید، نیروی قدس و نیروی مقاومت بسیج را ضمیمه این ساختار مقدس کرد.

وی با بیان اینکه سپاه فقط در لباس سبز پاسداری خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: هر کسی در هر صنفی است، با هر ایده و تفکری که دارد، مبنی بر اینکه اسلام را یاری دهد، نهضت امام را شکوفا کند و دستاوردهای انقلاب را ارج نهد، او پاسدار است.

سردار بشیری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمله‌ای سپاه پاسداران را اینگونه تعبیر کردند: "سرگذشت پاسداری در کشور ما واقعیتی شبیه افسانه است، اما افسانه نیست و واقعیت است آنقدر که ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی در آن متجلی شده است.

وی با تاکید بر اینکه کارهای نشدنی را این نهاد مقدس در عرصه امنیت شدنی کرد، افزود: سپاه مولود انقلاب است و همزمان با شکل‌گیری انقلاب و تثبیت نظام، از دامان پاک این نهضت متولد و تربیت شد و مزین به اوصاف پسندیده و کرامت‌های انسانی است.

فرمانده گروه‌ ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) با اشاره به اینکه ایثار، شجاعت و شهامت، صبر، بردباری خوداتکایی، خودباوری، خداباوری و ترس از خدا را در قامت و قاموس قوای مسلح می‌بینیم، ادامه داد: عظمت و بزرگ‌مردی سپاه و قوای مسلح امروز به جایی رسیده که دنیا را متحیر ساخته و خداباوران عالم اذعان می‌کنند اگر یک نهضت آزادی‌بخشی قرار است به داد عالم برسد، نهاد مقدس سپاه و مولدهای آن است.

سردار بشیری با بیان اینکه مولود سپاه در حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی، نوار مقاومت کشور به کشور و سنگر و سنگر متجلی شده است، گفت: با عنایت خدا، رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی مردم، سپاه به ارتشی ریشه‌دار تبدیل شده و روزمرگی در قاموس سپاه معنا ندارد و هر جایی مشکلی بود، پشت سر آن سپاه و ارتش است.

وی، سپاه را متکی به مردم دانست و اظهار کرد: اگر جدالی در بیرون از مرزهای ما رخ می‌دهد، عربده کشان فاسد شعار می‌دهند و قصد دارند با تعدی، تجاوز و زورگویی خق مسلمانان را بخورند، این سپاه است که در مقابل آنها صف‌آرایی می‌کند.

سردار بشیری یادآور شد: راه و روش و رسم ابطال نقشه‌های شوم دین مبین اسلام، در دستان این نهاد مقدس است و امروز که جادوگران بی‌شرم و حیا مشغول طراحی نقشه‌های شوم برای این نظام و مظلومان عالم هستند، تنها نهادی که سحر آنها را باطل می‌کند، سپاه است.

به گزارش ایرنا؛ مردم انقلابی و شهیدپرور ملایر همپای دیگر هموطنان خود بعد از اقامه نماز جمعه، در حمایت از عملیات "وعده صادق" و اقدام شجاعانه سپاه پاسداران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، از مصلی حضرت ابوالفضل(ع) تا میدان امام حسین(ع) این شهر راهپیمایی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha