مردم آذربایجان‌غربی در حمایت از سپاه و مقاومت مردم غزه همصدا شدند

ارومیه - ایرنا - شهروندان آذربایجان غربی روز جمعه بعد از اقامه آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه و سپاه پاسداران و محکومیت حرکتهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا همزمان با سراسر ایران اسلامی مردم غیورو همیشه در صحنه مناطق مختلف استان آذربایجان غربی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران در تحقق وعده صادق، اعلام حرکتهای جنایتکارانه و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان درراهپیمایی امروز جمعه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه شدند و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین سپاه در تنبیه رژیم متجاوز اعلام کردند.

شهروندان آذربایجان غربی با شعارهای قدرت ایران زمین - قدرت اسلام و دین، سپاه انقلابی خدا نگهدار تو، ارتش انقلابی خدا نگهدار تو مراتب تشکر و قددرانی خود را از حافظان ایران اسلامی فریاد زدند.

این راهپیمایی در شهر ارومیه هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلی امام خمینی (ره) به سمت خیابان گلدیس برگزار شد و مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی از ترک و کرد و پیروان سایر اقوام این سرزمین برای اعلام حمایت خود از مردم ستمدیده فلسطین با حضور منسجم خود آمدند تا باردیگر دنیا شاهد شکوه وحدت اسلامی در محکومیت ظالمان باشد.

در شهرستان های جنوب آذربایجان غربی نیز بر مساجد جامع هر شهر بنرهایی در حمایت از پاسخ کوبنده و حملات موشکی و پهبادی ایران علیه رژیم صهیونیستی نصب شده و بود و در برخی شهرها از جمله میاندوآب، تجمع و راهپیمایی باشکوه مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۶ فروردین ماه با شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شده است.

مردم شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی طی روزهای گذشته با برگزاری رژه خودرویی شادی و حمایت همه جانبه خود را از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha