تظاهرات گسترده یمنی ها در حمایت از غزه/تبریک به ملت و دولت ایران+ فیلم

تهران- ایرنا- ساکنان مناطق مختلف یمن روز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وبویژه ساکنان نوار غزه تظاهرات کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از رسانه های یمنی، شرکت کنندگان در این تظاهرات که با عنوان «نبرد ما تا پیروزی غزه ادامه دارد» برگزار شد بر حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین تاکید کردند.

هزاران تظاهرکننده در پایتخت یمن در میدان «السبعین» صنعا تجمع و تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند و خواستار حمایت و پشتیبانی عملی ملت های عربی و اسلامی از مردم فلسطین شدند.

شهروندان یمنی در بیانیه پایانی راهپیمایی اعتراضی خود، عملیات هایی گروه های مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق و همبستگی و همدلی ملت و مقاومت فلسطین را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی، پاسخ قاطع و قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران به دشمن صهیونیستی را به ملت و دولتمردان ایران تبریک گفتند و تاکید کردند که این پاسخ، قواعد جدید درگیری را به سود ایران و محور مقاومت تثبیت کرد.
شهروندان یمنی در این بیانیه، اقدام ذلت بار برخی کشورهای عربی در دفاع نظامی، سیاسی و رسانه ای از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و از آزادگان امت اسلامی خواستند با بصیرت و هوشیاری به یاری ملت فلسطین بپردازند و سیاست های گمراه کننده رژیم صهیونیستی و مزدوران آن در منطقه، آن ها را سرگرم نکند و از هدف اصلی بازندارد.

آن ها از نیروهای مسلح یمن خواستند تا پایان یافتن تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه و لغو محاصره این منطقه، به عملیات های خود در دفاع از ملت فسطین ادامه دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha