۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85449981
T T
۳۲ نفر

برچسب‌ها

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85449981
اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: ۶ نفر از اراذل و اوباش شهرستان آستارا که مخل امنیت مردم شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر جمعه در گفت گو با ایرنا اظهاکرد: نیمه شب گذشته تعدادی از ارذل و اوباش به یک فروشگاه در داخل شهر آستارا حمله کرده و شروع به شکستن شیشه های مغازه کردند و بعد از شکستن شیشه ها متواری شدند.

وی افزود: این اتفاق در اولین فرصت به فرماندهی نیروی انتظامی اطلاع داده شد و با عملیات میدانی فرماندهی در کوتاهترین زمان ممکن این افراد شناسایی و دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: در پی گزارشات مردمی در خصوص درگیری افراد فرصت طلب و اوباش در حوزه فرماندهی شهرستان آستارا در راستای حفظ امنیت مردم در کمتر از چهار ساعت ۶ نفر از این افراد که مخل آرامش و امنیت مردم شده بودند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ شعبانی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نا امنی مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری و ایجاد امنیت و آرامش اقدام شود.

وی تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته پلیس و قوه قضائیه این نیرو با همه توان خود در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود و با همه قوا اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: در صورت تکرار هرگونه و ایجاد هرگونه ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم از سوی اراذل و اوباش، بدانند که با هیچ گونه چشم پوشی با آنها برخورد خواهد شد.

سرهنگ شعبانی خواستار همکاری مسئولان و مردم در مبارزه با فساد شد و اظهار کرد: یکی از مهمترین خواسته های مردم در همه نقاط کشور بویژه شهرستان آستارا با توجه به مسافر پذیر بودن آن برقراری امنیت در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که اگر همکاری همه ارگان ها نباشد در این زمینه موفق نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: از رسانه ها هم انتظار می‌رود در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مانند همیشه کمک حال ما باشند و در خصوص انعکاس درست و به موقع اقدامات و دستاورها به ما یاری برسانند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha