صادقی: قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست / نبود VAR به نفع پرسپولیس است!

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال چند بازی تا پایان فصل دارد که به گفته جواد نکونام همه حکم فینال را برای ما دارد و قهرمانی دور از دسترس نیست.

به گزارش جمعه‌شب ایرنا، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران پس از برتری این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت به صدر جدول اظهار داشت: استقلال موفق شد ۳ امتیاز شیرین و مهم را کسب کند. دقایق آخر بازی هم به خاطر فشار زیاد بود ولی استقلال استحقاق این ۳ گل را داشت و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

وی در رابطه با استقبال خوب هواداران استقلال از این دیدار گفت: ما چند بازی تا پایان فصل خواهیم داشت که به گفته جواد نکونام همه آن‌ها حکم فینال را دارد و امیدوارم که این حمایت هواداران باعث اتحاد بین بازیکنان و کادر فنی و سایر عوامل تیم شود. قهرمانی دور از دسترس نیست.

صادقی در رابطه با کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: قشنگی لیگ برتر اینجاست که پرسپولیس به دنبال استقلال در صدر جدول است. قطعا اتفاقات قشنگی در فوتبال رخ می‌دهد اگر کمیته داوران و دوستان دیگر دست از اقداماتشان علیه استقلال بردارند! من بلد نیستم مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در چند سال گذشته صحبت کنم و بگویم که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. یعنی باز هم دنبال جام می‌گردید؟ وزیر ورزش رفت و الان وزیر جدید آمده و این صحبت‌ها دیگر قدیمی شده است!

وی افزود: برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار واقعا زشت است که مدیر عاملش صحبت کند و بگوید که نمی‌گذارند ما دوباره قهرمان شویم! چه کسی با شما کار دارد؟ اگر VAR نباشد شاید هر هفته اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ دهد. زمانی که استقلال در صدر جدول قرار دارد نمی‌گذارند که این تیم قهرمان شود اما زمانی که استقلال در میانه جدول قرار دارد همه چیز درست انجام می‌شود.

صادقی در رابطه با اینکه آیا پیشنهادی برای هدایت امید استقلال داشته یا خیر؟ گفت: چند سالی هست که صحبت‌هایی با من صورت می‌گیرد اما نمی‌دانم در آخر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که به سرانجام نمی‌رسد. خیلی دوست دارم که به خانه خودم برگردم و به فوتبال پایه کمک کنم و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار بدهم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha