۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85450077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر دارزین به سمت دهبکری بم بازگشایی شد

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85450077
مسیر دارزین به سمت دهبکری بم بازگشایی شد
عکس آرشیوی است

کرمان- ایرنا- رییس پلیس راه بم زاهدان از بازگشایی مسیر ارتباطی روستایی دارزین به دهبکری خبر داد و گفت: این مسیر یکشنبه هفته جاری به دلیل بارش باران و تگرگ و جاری شدن آب رودخانه مسدود شده بود شامگاه امروز (جمعه) بازگشایی شد.

سروان نعیم مفلحی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در دهبکری و جاری شدن آب در رودخانه موجب مسدود شدن راه دسترسی دارزین به دهبکری از توابع شهرستان بم شده بود که این راه دسترسی امروز جمعه با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم باتوجه به اعلام انسداد میسر دارزین به دهبکری از ابتدای آبان ماه سال گذشته به دلیل عملیات تراشه برداری همچنان از مسیر جایگزین جیرفت- سه راهی ابارق- بم تردد داشته باشند.

مفلحی تاکید کرد: به دلیل قرار گرفتن در فصل بارندگی و جاری شدن سیل، رانندگان به هیچ‌وجه از مسیر رودخانه برای عبور و مرور استفاده نکنند.

به گزارش ایرنا بر اساس اظهارات محمد برزنگ رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بم، مسیر بم- دارزین- دهبکری که به علت اصلاح نقاط حادثه خیز مسدود شده بود و برخی مردم از رودخانه برای عبور و مرور استفاده می کردند که به دلیل بارش باران و تگرگ در دهبکری و جاری‌شدن آب در رودخانه این مسیر از ابتدای دارزین مسدود شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha