مربی نساجی: با حمایت هواداران و تلفیق تجربه‌ و جوانی پیروز شدیم

ساری - ایرنا - مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه استراتژی تیمِ نساجی بهره‌گیری از بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها است، گفت:  تلفیق باتجربه‌ها در کنار جوان‌ها از هنرِ اقای ساکت الهامی است که نتایج دلخواه را رقم می‌زند و امروز با حمایت هواداران به برد دلچسب نساجی منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه تیم نساجی و تراکتور تبریز، پیروزی نساجی را به هواداران این تیم تبریک گفت و اظهار کرد: امروز از همراهی هوادارن انرژی گرفیتم و خدا را شاکریم که آن‌ها با این پیروزی خوشحال شدند.

مربی تیم نساجی ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تراکتور افزود: آقای محمد نصرتی مدت‌ کوتاهی است که در کنار این تیم قرار گرفته است، اما تاثیرگذاری او بر عملکرد بازیکنان مشخص بود و بازی امروز نشان داد که او مربی آینده‌داری است.

صداقت در تشریح شرایط بازی گفت: با این‌که تعدادی از بازیکنانِ اصلی ما در زمین بازی حضور نداشتند، در مقابل تیمِ پر مهره تراکتور از پسِ وظایفی که آقای ساکت الهامی به آن‌ها محول کرده بود برآمدند.

وی استرس بازیکنان و برخی اشتباه‌ها در عملکرد نساجی در موقعیت فعلی را طبیعی دانست و گفت: زمانی که نتیجه یک بر صفر شد، بازیکنان استرس زیادی را تحمل کردند. به همین دلیل با عقب‌نشینی و دفاع هدفمند بازی را ادامه دادیم. با این وجود نقاطِ قوت تراکتور که ممکن بود از آن زاویه‌ها به ما ضربه بزند را به خوبی شناسایی و مدیریت کردیم و چند موقعیت ضد حمله هم داشتیم.

صداقت اضافه کرد: زمانی هم که پیش افتادیم تیم حریف در دقیقه‌های آخر حداکثر فشار برای تغییر نتیجه بازی را وارد کرد، اما با تغییر سیستم و تعویض‌هایی که انجام دادیم به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی اعتماد به جوانان در تیم ساکت الهامی را امری مرسوم توصیف کرد و افزود: خطاب به جوانان می‌گویم که اطمینان داشته باشید که اگر بازیکنان جوان از کیفیت بازی خوبی برخوردار باشند قطعا مربیان به آن‌ها اطمینان می‌کنند.

مربی تیم نساجی مازندران گفت: استراتژی تیم نساجی بهره‌گیری از بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها است و این تلفیق باتجربه‌ها در کنار جوان‌ها هنرِ اقای ساکت الهامی است.

وی درباره زمان به گل رسیدن تیم نساجی و استرس‌های تحمیل شده به بازیکنان و کادر فنی اظهار کرد: همه اعضای کادر فنی و بازیکنان نساجی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند، اما گره‌های بازی و شرایط فوتبالی گاهی به گونه‌ای است که اتفاقات خوبِ بازی رقم نمی‌خورد.

صداقت در خصوص استرس‌های سرمربی تیم نساجی گفت: آقای الهامی به عنوان نفر اول تیم مسوولیت سنگینی دارند، در هر تیمی و با هر شرایط جدولی به دلیل دین به هوادارن و احساس مسوولیتی که دارند این میزان فشار روانی و استرس را تحمل می‌کند. اگرچه این حجم فشار نگران‌کننده است، اما ویژگی شخصیتی این مربی است و تعهد و علاقه به هواداران نساجی نیز این فشار را بیشتر می‌کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک‌گل منصور باقری از روی نقطه پنالتی به سود نساجی پایان یافت تا چهارمین برد نساجی در این فصل ثبت شود و امیدواری هواداران برای بقای نساجی در لیگ برتر افزایش یابد.

نساجی با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول فاصله‌اش با صنعت نفت در قعر را به سه امتیاز رساند و به یک امتیازی تیم استقلال خوزستان در رتبه چهاردهم رسید تا با خیالی آسوده‌تر و انگیزه‌ای بیشتر به استقبال ۶ بازی باقیمانده در ادامه فصل برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha