خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم سیل‌زده با همیاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها در کنار هم و با استفاده از بالگردهای سپاه- ارتش و هلال احمر در حال انجام است، گفت: محور «چابهار- نیکشهر» بازگشایی و برق اکثر روستاهای مناطق سیلزده وصل شده و اتصال فیبر نوری زرآباد هم برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی در جلسه ای با حضور مسوولان استانی اظهار کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد به طوری که برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید.

وی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور، معاون اول ایشان و حضور ۲ روزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری ها و اقدامات لازم انجام شده است، ادامه داد: در حال حاضر ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار - کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را بطور کلی قطع کرده بود نیز وصل شده است.

کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر درحال ارائه خدمات هستند ضمن ینکه تعدادی از بالگردهای نیروی دریایی ارتش هم به تیم‌های خدمات رسان اضافه شده است.

وی افزود: از استانهای معین تیم‌هایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال احمر جهت هم افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین آبگرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات رسانی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha