گودرزی: از استقلال پیشنهاد داشتم و طرفدار این تیم هستم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال شمس آذر پس از عملکرد ضعیف برابر آبی‌های پایتخت، گفت: در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشته و طرفدار این تیم هستم‌.

به گزارش ایرنا، حسین گودرزی مدافع تیم فوتبال شمس آذر بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید دروازه شما باز می‌شود. روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی در رابطه با تاثیر جو ورزشگاه آزادی بر روی بازکنان شمس آذر گفت: این مسئله درست است. بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

مدافع شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته یا خیر؟ اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha