نویدکیا: بازی‌های راحت‌تری پیش رو داریم/ باید با دقت بیشتری بازی کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی مس رفسنجان گفت: در بازی‌های آینده باید با دقت و تمرکز بیشتری بازی کنیم تا سه امتیاز بازی ها را بگیریم اگرچه بازی‌های راحت‌تری در پیش داریم.

به گزارش ایرنا محرم نویدکیا جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با فولاد در اهواز اظهار کرد: در نیمه اول، فوتبال خیلی بدی بازی کردیم و جسارت و خلاقیت لازم را نداشتیم همچنین روی دروازه حریف موقعیتی ایجاد نکردیم.

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم در نیمه اول بازی با استرسی ارائه دادند، افزود: حریف در نیمه اول، ۲، سه موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما در امر گلزنی موفق نبود.

سرمربی مس رفسنجان گفت: در نیمه دوم بازی خوبی انجام داده و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم همچنین ۲، سه مرتبه تک به تک شدیم و یک بار دروازه حریف را باز کردیم. در مجموع نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کرده موقعیت کمی به فولاد دادیم.

وی در خصوص شرایط فعلی تیم فولاد بیان کرد: تیم فولاد به خاطر نگرانی از شرایط خود در جدول رده بندی با این سبک بازی می‌کند وگرنه همیشه تیم با کیفیتی است.

نویدکیا در خصوص از دست دادن چندین موقعیت گلزنی توسط بازیکنانش گفت: برای من مهم است که بازیکنانم خلق موقعیت کنند اگرچه می توانستیم به خصوص در ۱۰ دقیقه آخر گل بیشتری به حریف
بزنیم.

دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان با برتری یک بر صفر مس به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha