مرادمند: ۵ دقیقه بازی از دست ما در رفت/ ۶ فینال پیش رو داریم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که دریافت دو گل از شمس‌آذر در دقایق پایانی به دلیل از دست دادن تمرکز بوده است.

به گزارش ایرنا، محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم، بازی تماشاگرپسندی بود. ۵ دقیقه بازی از دست ما در رفت اما خوشحالیم که بازی را با پیروزی به پایان رساندیم.

وی درباره شرایط حساس بالای جدول و رقابت نزدیکی که استقلال با پرسپولیس دارد، هم تاکید کرد: شرایط خیلی حساس است و ۶ فینال پیش رو داریم و باید هر روز با تمام تمرکز در تمرینات شرکت کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

مرادمند با بیان اینکه در صحنه گلش به ابوالفضل جلالی گفت که کرنر روی تیر یک ارسال کند، درباره شادی پس از گلش هم یادآور شد: به یاد خوشحالی که محمد دانشگر در این تیم انجام داده، این شادی گل را به او تقدیم کردم.

مدافع استقلال درباره دریافت دو گل در دقایق پایانی هم تصریح کرد: در آن ۵ دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خوشحالم که این چک رو الان خوردیم و باید بدانیم در فوتبال باید ۱۰۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم اما خوشحالیم که این سه امتیاز را گرفتیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha