۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85450110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: استقلال نباید بازی ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کند/ درباره داوری حرف بزنم محروم می‌شوم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان استقلال معتقد است که نباید این تیم بازی ۳ بر صفر برده را با نتیجه ۳ بر ۲ تمام کند و این برای تیم بزرگی مانند استقلال بد است.

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر، با بیان اینکه بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصلمان بود، گفت: آخر بازی شرایط بد شد و نباید آن دو گل را می خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد بود که بازی سه بر صفر برده را سه بر دو به پایان برسانیم.گل که می خوریم همه مقصر هستیم. فکر کردیم بازی تمام شده و غفلت کردیم و بازی ۳ بر دو شد. البته بازی خیلی خوبی بردیم و ۶ فینال داریم، همه باید تلاش کنیم و پشت هم بایستیم تا این بازی‌ها را به پایان برسانیم.

وی درباره جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم.

کاپیتان استقلال درباره نگرانی هواداران این تیم از داوری‌ها، تاکید کرد: داوری ها را دیدید و اگر دوست دارید من محروم شوم در این باره حرف می‌زنم!

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha