۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85451471
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز فعالیت ۴۰ ایستگاه ورزش شهروندی در تهران

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85451471
آغاز فعالیت ۴۰ ایستگاه ورزش شهروندی در تهران

تهران‌ بزرگ - ایرنا - همزمان با اولین روز هفته ملی سلامت، ۴۰ ایستگاه‌ ورزش شهروندی در منطقه هشت پایتخت فعالیت خود را در سال جدید آغاز کرد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هشت با اعلام خبر نواختن زنگ تحرک در ۳۱ ایستگاه ورزش ویژه بانوان و ۹ ایستگاه ویژه آقایان اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته ملی سلامت، به‌ همت ادارات ورزش و سلامت زنگ تحرک ورزش شهروندی در منطقه ۸ نواخته شد.

میلاد علی‌نیا با اشاره حضور بیش از ٣٠٠ ورزشکار و دانش آموز در افتتاح این ایستگاه‌ها، گفت: در اجرای این طرح در اولین هفته، مشارکت دانش‌آموزان مدرسه ولایت و اجرای مسابقه طناب‌کشی، شوت، دارت و نواختن زنگ تحرک توسط والیبالیست پیشکسوت منطقه در دستور کار قرار گرفت و همچنین با یاد و خاطره شهدا و همچنین به برکت حضور خواهر شهید "حسین بی غم" در بوستان فدک، فعالیت ایستگاه‌های تندرستی منطقه هشت آغاز شد.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های سلامت محور در این برنامه اظهار کرد: در این برنامه ارائه خدمات سلامت محور شامل غربالگری دیابت و اندازه گیری BMI و مشاوره تغذیه نیز برای شهروندان انجام گرفت.

همچنین نشاط اجتماعی و پویایی از طریق ترویج شیوه فرهنگ زندگی سالم و فراهم نمودن فرصت پرداختن به ورزش برای همه اقشار جامعه با کمترین هزینه از اهداف این طرح است که در این راستا همزمان با شروع زنگ تحرک ورزش شهروندی در مناطق ٢٢ گانه ایستگاه‌های تندرستی منطقه هشت نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha